Til alle i familien
Prisgaranti
Fri fragt
Hjemmelevering

Bestilling

Ordre

Hvordan placerer jeg en ordre?

1. Vælg tapet
2. Vælg antal produkter
3. Tryk på læg i kurv
4. Gå til betaling
5. Vælg din ønskede betalingsmetode
6. Når ordren er gået igennem, modtager du en ordrebekræftelse på den e-mail, du har angivet ved købet

Vi samarbejder med Klarna for en enkel og tryg betaling. Alternativt kan du betale med faktura med 14-dages betalingsperiode, delbetaling, kort- eller direkte betaling. Din faktura eller delbetaling aktiveres, når vi afsender din ordre. Ved betaling med Klarna skal både leverings- og faktureringsadressen stemme overens med din folkeregisteradresse.
Hvis det er en erhvervsordre med anden leverings- eller faktureringsadresse, bedes du kontakte os, så hjælper vi dig.

Ved øvrige spørgsmål omhandlende faktura eller betaling, bedes du henvende dig direkte til Klarnaher eller læs mere om betalingsmetoderher.

Er min ordre gået igennem?

Du vil modtage en ordrebekræftelse på den mail, som er oplyst ved bestillingen, om hvorvidt din ordre er gået igennem. BEMÆRK! Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse, bedes du tjekke i spam- eller reklamepost

Hvor er min ordre?

Du kan spore din pakke via det trackinglink, du modtager på e-mail, når ordren er pakket og klar til afhentning af vores fragtfirma. Din ordre leveres til nærmeste pakkeshop, og du modtager en SMS, når pakken er klar til afhentning.

Er tapetet på lager?

Vi har over 20.000 tapetruller på lager, og ellers bestiller vi direkte fra leverandørerne. Kontakt kundeservice for at høre aktuelle lagerbeholdning på en vare. Hvis dit tapet ikke er på lager, eller er i restlager, sender vi dig en e-mail, når vi kender den forventede leveringsdato.

Kan jeg bestille en tapetprøve?

Ja, her kan du læse om, hvordan du bestiller en tapetprøve. Du kan vælge og tilføje 'bestil tapetprøve' på tapeternes individuelle produktside.
Vores prøver kommer almindeligvis i en A4-størrelse.

Vareprøver koster DKK XX per prøve. Omkostningerne omfatter håndtering og porto.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte vores kundeservice./p

Har I en butik, man kan besøge?

Ja, du er meget velkommen hos os for rådgivning, hjælp og køb. Vi er placeret på Tumstocksvägen 9A i Täby.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Du kan ikke selv ændre eller annullere din ordre, men kontakt vores kundeservice, så tager vi et kig på sagen og
hjælper dig. Det er muligt at annullere eller ændre din ordre, så længe den ikke er behandlet af
vores lager, hvilket normalt sker inden for én arbejdsdag.

Hvis du ønsker at tilføje flere ruller til din bestilling, bedes du lægge en ny ordre.
BEMÆRK! Husk at alle tapeter har et tryknummer, der angiver farvebad og farve, samt
at mønsterpasningen kan variere mellem de forskellige tryk. Hvis du bestiller flere ruller i en
separat ordre, er det derfor vigtigt, at du angiver tryknummeret eller dit tidligere ordrenummer i
kommentarfeltet.