Wallpassion giver 2 års garanti på alle produkter med originale fejl. Vi giver
ingen garanti i tilfælde af mangler forårsaget af slid, forkert montering eller uagtsomhed.
Vi anbefaler, at du altid kontrollerer produktet for fabrikationsfejl
og transportskader inden montering. Dette er ekstra vigtigt, da vi ikke erstatter ekstraudgifter til
eksempelvis omtapetsering.
For at garantere et godt slutresultat, er det vigtigt at den vedlagte monteringsvejledning følges nøje. Selvom vores tapettyper betragtes som værende lette at opsætte, anbefaler vi dig, der måske er usikker omkring dette, at søge hjælp fra en professionel.
Vi tager forbehold for eventuelle trykfejl, informationsfejl samt fejl i specifikationen af alle artikler og tjenester i vores sortiment. Al billedinformation på vores sider skal ses som illustrationer, og vi kan ikke garantere, at billedet afspejler produktets nøjagtige udseende og karakter.
I henhold til købeloven har privatpersoner to års ret til at indgive en klage, uanset hvilken garantiperiode, der gælder for et produkt. En reklamation skal fremsættes inden for en rimelig periode fra det tidspunkt, hvor fejlen opdages. I tilfælde af en reklamation, efter udløbet af garantiperioden, er det dig som køber, der skal påvise, at der allerede var opstået fejl på leveringstidspunktet
Vilkårene og betingelserne for Betal senere gælder, når du vælger Betal senere til at købe varer, billetter eller tjenester.
Betal senere er en betalingsmåde, som giver dig mulighed for at betale 30 dage efter afsendelse af varerne, eller efter du har fået adgang til tjenesten/det digitale indhold. Vi overdrager opkrævning og inddrivelse af dit køb til Klarna Bank AB (publ) ("Klarna"). Klarna sender betalingsoplysningerne til dig i form af et indbetalingskort, så du kan betale direkte til dem. Du kan finde mere information samt kontaktoplysninger på klarna.dk.
Vi opkræver et fakturagebyr på 0 DKK for hvert køb. Hvis betalingen udebliver pålægges en påmindelsesafgift på 100,00 kr.
Hvis du vælger Betal senere, foretager Klarna en vurdering af din kreditværdighed for at afgøre, om de kan tilbyde dig betalingsmetoden. Klarna behandler dine persondata for at udføre vores forpligtelser i denne aftale og til de yderligere formål, der er beskrevet i vores Databeskyttelsespolitik. Vores Databeskyttelsespolitik kan du finde her, og på vores hjemmeside. Ved brug af Klarnas tjenester bekræfter du, at du har læst denne meddelelse. Vi behandler dine persondata for eksempel for at identificere dig og udføre kundeanalyse, kreditvurderinger, markedsføring og forretningsudvikling. Vi overfører muligvis også dine data til udvalgte partnere (såsom kreditorreference bureauer), som muligvis er etableret uden for EU/EØS. I Databeskyttelsespolitik er der mere information om vores datadeling, dine rettigheder med hensyn til dine data, hvor du kan kontakte os med spørgsmål eller indsende en klage til en myndighed.
Du må ikke overdrage dine rettigheder eller forpligtelser i henhold til disse vilkår. Medmindre gældende lovgivning foreskriver andet, kan vi til enhver tid overdrage disse vilkår eller rettigheder eller forpligtelser i henhold til vilkårene under forudsætning af, at overdragelsen ikke ændrer dine rettigheder og forpligtelser i henhold til vilkårene til skade for dig.
Hent informationen her.