1. Kontakt kundeservice for at anmode om retur..
2. Angiv dit navn, ordrenummer, og hvilket produkt du ønsker at returnere.
3. I tilfælde af en reklamation, skal du sende billeder af de pågældende fejl samt etiketten på
tapetrullen, sørg for at tryknummeret er synligt.
4. Vi sender dig et returlabel per mail, som du skal printe ud. Pakken indleverer du hos din nærmeste
pakkeshop.
5. Vi tilbyder 14-dages returret fra dagen efter, du har modtaget dine produkter til og med den dag, du giver besked om returneringen, i overensstemmelse med gældende købelov. /p
6. Varen skal sendes retur inden for 14 dage fra den dato, du modtog din
godkendelse af returen. Dette gælder for uåbnede produkter. /p
7. For skræddersyede produkter er returretten ikke længere gældende.
8. Når vi har modtaget din retur, kan det tage op til 10 bankdage, før pengene er registreret på din konto
Vilkårene og betingelserne for Betal senere gælder, når du vælger Betal senere til at købe varer, billetter eller tjenester.
Betal senere er en betalingsmåde, som giver dig mulighed for at betale 30 dage efter afsendelse af varerne, eller efter du har fået adgang til tjenesten/det digitale indhold. Vi overdrager opkrævning og inddrivelse af dit køb til Klarna Bank AB (publ) ("Klarna"). Klarna sender betalingsoplysningerne til dig i form af et indbetalingskort, så du kan betale direkte til dem. Du kan finde mere information samt kontaktoplysninger på klarna.dk.
Vi opkræver et fakturagebyr på 0 DKK for hvert køb. Hvis betalingen udebliver pålægges en påmindelsesafgift på 100,00 kr.
Hvis du vælger Betal senere, foretager Klarna en vurdering af din kreditværdighed for at afgøre, om de kan tilbyde dig betalingsmetoden. Klarna behandler dine persondata for at udføre vores forpligtelser i denne aftale og til de yderligere formål, der er beskrevet i vores Databeskyttelsespolitik. Vores Databeskyttelsespolitik kan du finde her, og på vores hjemmeside. Ved brug af Klarnas tjenester bekræfter du, at du har læst denne meddelelse. Vi behandler dine persondata for eksempel for at identificere dig og udføre kundeanalyse, kreditvurderinger, markedsføring og forretningsudvikling. Vi overfører muligvis også dine data til udvalgte partnere (såsom kreditorreference bureauer), som muligvis er etableret uden for EU/EØS. I Databeskyttelsespolitik er der mere information om vores datadeling, dine rettigheder med hensyn til dine data, hvor du kan kontakte os med spørgsmål eller indsende en klage til en myndighed.
Du må ikke overdrage dine rettigheder eller forpligtelser i henhold til disse vilkår. Medmindre gældende lovgivning foreskriver andet, kan vi til enhver tid overdrage disse vilkår eller rettigheder eller forpligtelser i henhold til vilkårene under forudsætning af, at overdragelsen ikke ændrer dine rettigheder og forpligtelser i henhold til vilkårene til skade for dig.
Hent informationen her.